щодо порядку вирішення організаційно-правових питань при зміні керівників виборних профспілкових органів
Колишній перший керівник (у т.ч. і незвільнений від виконання робочих обов’язків) незалежно від підстав припинення повноважень в установлений рішенням виборного органу термін повинен передати справи новообраному керівникові. Передача здійснюватиметься за участю члена виборного органу та члена ревізійної комісії профспілкової організації (у первинній організації, де обирається профорганізатор-профактивіст) і оформляється актом. Акт передачі – прийняття справ повинен містити в собі дані щодо: кількість членів профспілки, об’єднаних профорганом, їх відсоток від кількості працюючих; фінансового стану профспілкового органу на перше число поточного місяця (залишок бюджетних коштів); передачі облікових карток членів профспілки; кількість бланків профспілкових квитків із зазначенням їх номерів; періоду проведеної перевірки ревізійною комісією, вищим за підпорядкуванням органом, а також результатів останньої ревізії, і, яких заходів вжито за висновками акта ревізії; наявності документів за номенклатурою справ (зокрема, - протоколів зборів, засідань виборних органів, статистичних звітів тощо); передачі печатки, кутового штампу, бланків документів. В акті передачі – прийняття справ можуть відображатися й інші відомості. Акт підписується особами, які передають і приймають справи, а також представником від виборного органу, ревізійної комісії, профактиву. При наявності у осіб, які беруть участь у оформленні передачі-прийняття справ, зауважень з окремих пунктів акта вони викладаються письмово при підписанні акта і додаються до нього. Акт передачі-прийняття справ розглядається на засіданні виборного органу профспілки і затверджується ним. Акт складається в трьох примірниках. Перший примірник зберігається в справах органу профспілкової організації, другий надсилається вищому за підпорядкуванням органу профспілки, третій видається колишньому керівникові профспілкової організації, який здійснив передачу справ
З метою дотримання безпечних для здоров’я дітей і молоді умов навчання і ви Від 15.02.2012 р. № 1/9-115 Міністеру освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, начальникам управліннь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
На виконання пункту четвертого витягу з протоколу № 8 засідання Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2012 року ховання доручаємо забезпечити моніторинг температурного режиму в групових приміщеннях дошкільних та класних (аудиторних) приміщеннях навчальних закладів незалежно від підпорядкування та форми власності до завершення опалювального сезону 2011/12 року. Нагадуємо, що відповідно до вимог санітарного законодавства температура повітря в приміщеннях дошкільних навчальних закладів повинна бути: у ігрових, приймальнях першої групи раннього віку не менше 23°С; ігрових, приймальнях другої групи раннього віку та першої молодшої групи – 22°С; групових, роздягальнях дошкільних груп: другої молодшої, середньої, старшої та підготовчої – 21°С; температура повітря в спальнях: ясельних груп – 21°С; дошкільних груп – 19°С; температура повітря в туалетах: ясельних груп – 22°С; дошкільних груп – 20°С; температура повітря в залах для музичних та гімнастичних занять – 19°С; буфетних – 16°С. У приміщеннях ігрових та групових, розташованих на першому поверсі, температура поверхні підлоги у зимовий період повинна бути не менше 22°С («Санитарные правила устройства и содержания детских дошкольных учреждений» СП №3231-85 від 11.03.1985 р.). Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 року № 63 (дСанПіН 5.5.2.008-01), визначено: у приміщеннях шкіл відносна вологість повітря має бути 40-60%; температура повітря в класах і кабінетах 17-20°С; майстернях по обробці металу і дерева 16-18°С; спортивному залі 15-17°С; роздягальнях нри спортивному залі 19-23°С; актовому залі і 17-20°С; бібліотеці 16-18°С; медичних кабінетах 21-23°С; рекреаціях 16-18°С; спальних приміщеннях 18-20°С; умивальних 20-23°С; вестибюлі, гардеробі 16-19°С; туалетах 17-21°С; душових не нижче 25°С. У позаурочнпй час в приміщенні повинна підтримуватись температура не нижче 15°С. Згідно із Санітарними правилами оснащення, обладнання і утримання гуртожитків для студентів, учнів навчальних закладів і професійно-технічних училищ (СанПіН 42-121-4719-88), температура в житлових приміщеннях має триматися позначки 20-22°С. За забезпечення необхідної температури у приміщеннях відповідає адміністрація навчального закладу, на балансі якого перебувають гуртожитки. Звертаємо увагу керівників місцевих органів управління освітою, навчальних закладів на безумовне дотримання санітарних норм і правил. Ішутіна О.П. 486-75-54 Зазначене питання тримати на контролі, у разі надзвичайних випадків невідкладно інформувати Міністерство. Заступник міністра Б.М.Жебровський
ратурного режПро дотримання температурного режиму в навчальних закладахиму в навчальних закладах