КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Обухівська районна організація
Меню сайту

Корисні посилання
  • Київська обласна організація Профспілки працівників освіти і науки України
  • ЦК Профспілки працівників освіти і науки України
  • Федерація Профспілок України

  • Форма входу


    Календар
    «  Лютий 2015  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728

    Пошук

    Архів записів

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Вітаю Вас, Гість · RSS 06.04.2020, 15:19

    Головна » 2015 » Лютий » 5 » ФІНАНСОВА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ МАЄ ВИРІШИТИ ПРОБЛЕМУ БРАКУ КОШТІВ НА РІВНІ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ
    15:27
    ФІНАНСОВА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ МАЄ ВИРІШИТИ ПРОБЛЕМУ БРАКУ КОШТІВ НА РІВНІ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ

     

    Рубрика: Новини

    Опубліковано: сьогодні

    Найбільшим за останні 10 років кроком у напрямку бюджетної децентралізації експерти називають прийняті зміни до Бюджетного та Податкового кодексів України, на основі яких сформовано Державний бюджет на 2015 рік. Зокрема, таку думку висловив консультант у сфері управління державними фінансами Сергій Марченко під час організованої у Мінрегіоні експертної дискусії на тему: «Визначення викликів та стратегічних напрямів підтримки процесу фінансової децентралізації в Україні». Учасниками зустрічі стали також  експерти шведсько-українського проекту «Підтримка децентралізації в Україні», міжнародних програм у сфері державного та місцевого управління, асоціацій органів місцевого самоврядування та представники центральних органів виконавчої влади.

    За словами Сергія Марченко, нове бюджетне законодавство дає кожній громаді, яка здатна взяти на себе зобов’язання, можливість їх профінансувати й виконати, як і передбачено Європейською хартією місцевого самоврядування.

    Він повідомив, що бюджети сіл, селищ, міст районного значення в результаті реформи отримують 100% акцизного податку, податку на майно, єдиного податку, збору за паркування, туристичного збору, плати за надання адміністративних послуг, податку на прибуток, рентної плати за користування надрами місцевого значення, плати за ліцензії та за державну реєстрацію, адміністративних штрафів та штрафних санкції, дивідендів, місцевих позичок та плати за видачу місцевих гарантій, власних доходів бюджетних установ. Також ці бюджети отримають 25% екологічного податку, 1,5% від обсягу продажів продукції, 90% коштів від продажу земель несільськогосподарського призначення та інші доходи.

    Значні переваги, на словами експерта, отримають об’єднані громади, бюджети яких прирівняються до бюджетів міст обласного значення і районів, і крім зазначених податків, одержуватимуть ще й 60% ПДФО, а також інші доходи, в тому числі кошти державного фонду регіонального розвитку.

    «Сподіваюсь, що найближчим часом буде прийнятий закон про добровільне об’єднання територіальних громад, який дозволить сформувати практичний досвід і продемонструвати, наскільки дієвою є ця система», - зазначив Сергій Марченко.

    Експерт також повідомив, що бюджетна децентралізація крім іншого передбачає перехід на нову модель використання бюджетних кошів - від утримання державних та комунальних закладів до оплати відповідних послуг. Але, за його словами, запровадження нового механізму фінансового забезпечення - галузевих субвенцій «Освітня», «Медична», «На підготовку робітничих кадрів» та «Соціальна» - ще потребує розробки державних стандартів надання медичних, освітніх, соціальних та інших послуг, порядків персоніфікованого фінансування цих послуг з розрахунку на одного жителя, а також фінансових нормативів бюджетної забезпеченості витрат за відповідними стандартами надання послуг на одного жителя.

     

    За матеріалами Мінрегіонбуд

     

    Переглядів: 271 | Додав: obadmin | Рейтинг: 0.0/0
    Районна організація Профспілки 2020
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz